پیدایش صهیونیسم

قوم یهود از ابتداى ورود به خاک فلسطین هرگز روز خوش ندید. یهودیان در فلسطین دچار گرفتاریهاى بیشترى شدند.  یهودیان بارها در تاریخ حیات خویش قتل عام شدند. پیشینه این قوم نشان مى دهد که این نابسامانى ناشى از ذات و طبیعت این قوم است . این ناسازگارى شگفت که در میان کمتر ملتى پیدا مى شود، از همان آغاز در میان این قوم مشهود بود، اینان ، موسى پیام آور بزرگ خداوند و قهرمان آزادى و نجات تاریخ انسان را دق مرگ کردند. این قوم در پى آزادى و نجات از دست فرعون و فراعنه مصر، کفر ورزیدند و با دیگر پیامبران خداوند در میان بنى اسرائیل در ستیز بودند.
یهودیان در سراسر جهان پراکنده شدند و در بسیارى از موارد به توطئه و دسیسه علیه دولت میزبان پرداختند. اذیت و آزار و تبعید یهودیان در بسیارى از کشورها معلول این طبع خیانت کارانه است .
عناصر ماجراجو و فتنه انگیز این قوم سرانجام از فرصت سیاسى جهان سود بردند و حزب سیاسى صهیون را بنیاد گذاشتند. صهیون کوهى است در اورشلیم و به عبارتى تپه اى است که در تورات از آن به شهر داود یاد شده است . استعمار جهانى به این قوم ماجراجو فرصت داد تا نیت پلید و شوم خود را در قالب این حزب شیطانى تحقق بخشند. پیره گرگ استعمار یعنى بریتانیاى کبیر فلسطین را به عنوان کشور پیشنهادى و موعود یهود مطرح کرد. یهودیان ماجراجو و فتنه انگیز به رهبرى هرتصل در حزب صهیون به فعالیت پرداختند. هسته مرکزى این حزب در اورشلیم تشکیل گردید و سرمایه داران یهودى به نفع این حزب وارد عمل شدند.
اکثر یهودیان مؤ من با این حزب شیطانى مخالف بوده و هستند و این حرکت استعمارى - سیاسى را مخالف مطلق با شریعت حضرت موسى مى دانند.
تلاش شیطانى این حزب مبنى بر فرارى دادن یهودیان ساده و عامى از سراسر جهان به سوى فلسطین آغاز شد. در سال 1897 نخستین کنگره جهانى صهیونیستها در شهر بال سوئیس برپا گردید. از آن پس شاخه هاى این حزب در کلیه کشورهاى یهودى نشین بطور سرى و محرمانه برپا گردید. در سال 1917 وزیر خارجه انگلستان لردبالور تاءسیس یک دولت یهودى در فلسطین را بلامانع دانست .
پس از شکست عثمانى در سال 1923، فلسطین زیر سلطه روباه پیر استعمار انگلیس جنایتکار قرار گرفت تا مفاد اعلامیه«بالفور» اجرا شود.
جنگ جهانى دوم و کشتار یهودیان ، که صهیونیست ها در این قتل عام نقش ‍ مهمى داشتند و در واقع همین ها بودند که به هیتلر و حزب نازى خط مى دادند، تاءسیس دولت یهود را در فلسطین تسریع کرد. در طى بیست سال بعد از جنگ جهانى دوم ، تعداد زیادى از یهودیان پراکنده در سراسر جهان با تهدید و تزویر صهیونیستها به فلسطین روى آوردند.

سازمان ملل که افسار آن همیشه در دست امپریالیستها و صهیونیستها بوده و مى باشد، به تجزیه فلسطین راءى داد و دولت صهیونیستى اسرائیل اعلام وجود کرد. مخالفت عمومى مسلمانان نتیجه اى نبخشید و جنگهاى پى در پى اعراب با دولت صهیونیستى به دلیل توطئه جهانى مبنى بر تقویت نظامى - اطلاعاتى صهیونیست ها، بى نتیجه ماند. بدون شک ، مادام که رهبران عرب دست نشانده امپریالیسم آمریکا و انگلستان باشند، فلسطین همچنان در اشغال صهیونیست ها خواهد بود. رهبرانى چون )جمال عبدالناصر( و قهرمانانى چون )عزالدین قسام( مى باید، تا ریشه صهیونیستها کنده شود نه بوزینه گانى چون )سادات ( و اخلاف او و مزدورانى چون)آل سعود( و )آل صباح ( و... این مزدوران خود از همکاران و همدستان صهیونیسم جهانى هستند و هدفشان نابودى امت عرب است . خلاصه آن که تا زمانى که امت اسلام سرنوشت خود را از دست مزدوران امپریالیسم جهانى بدست نگیرد و چنین حکام نابکارى بر آن حکومت کنند، اسرائیل پابرجا خواهد بود.اسرائیل خار چشم امت اسلام است و لکه ننگى بر دامن امت اسلامى و عربى است . تبهکاران صهیونیست از این پایگاه که سرزمین وحى و نور و نجات تاریخ توحید است ، در اقصى نقاط جهان به توطئه علیه بشریت مشغول اند. اسرائیل ، این زقوم تلخ شجره خبیثه شرک در همه جاى دنیا به توطئه علیه ملتها مشغول است . اسرائیل معلم و مربى کلیه رژیمهاى ضد مردمى و دیکتاتورى معاصر است .صهیونیست ها به دلیل بد ذاتى خونخوارى خود، در هر جاى دنیا آتشى مى افروزند. آنان در کلیه نقاط جهان بحران مى آفرینند. در کلیه جنگهاى جهان هیزم آور معرکه اند. آنان از خونریزى و خونخوارى لذت مى برند. آنان در جنگهاى منطقه اى به تجارت مى پردازند و با فروش اسلحه به رژیمهاى تبهکار و دیکتاتورى ، به جنگ آتش بیشترى مى زنند.دولت صهیونیستى به رژیمهاى ضد مردمى خاورمیانه ، آسیا، آفریقا، آمریکاى لاتین و... ابزار و آلات شکنجه مى فروشد، تروریست مى فرستد و رژیم هاى همدست خود را تقویت و مسلح مى سازد.دولت صهیونیستى یک واقعیت شرم آور و ننگین براى بشریت معاصر بشمار مى رود.خوشبختانه بسیارى از یهودیان آگاه و آزاد جهان علیه این غده سرطانى بسیج شده اند و به افشاى این بلیه بزرگ تاریخ معاصر پرداخته اند. شخصیتهاى جهانى در مذمت این باند و پایگاه تبهکارى سخن ها گفته اند که در مجموعه هاى بسیارى تدوین شده است .امیدوارم که بشریت معاصر شاهد نابودى مطلق این پایگاه فساد و جنایت باشد.

برگرفته از کتاب تاریخ ادیان و مذاهب نوشته مبلغی آبادانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد