گلبرگهای تربیت

1-دنیاعروسک بزرگی است که بزرگان کودک رابه بازی می گیرد.

2-اگرروزی اشک کودکی شما رامتلا طم نکرد،دربزرگ شدن خود شک کنید.

3-دستی که سخاوت نمی داند شاخه ای خشکیده است که به ناروا به تن هستی چسبیده است.

4-اگر پیام خدارا خوب دریافت نکردید به "فرستنده" دست نزنید "گیرنده " را تنظیم کنید.

5-شب زندگان به "سایه ها" دل می بندند و شب گریزان به سمت روشن ترین لحظه ها سفر می کنند.

زود برفته

زود برفته  

ای دیر بدست آمده بس زود برفتی

آتش زدی اندر من و چون دود برفتی

 

چون آرزوی تنگدلان دیر رسیدی

چون دوستی سنگدلان زود برفتی

 

زآن پیش که در باغ وصال تودل من

از داغ فراق تو برآسود ،برفتی

 

ناگشته من از بند تو آزاد برفتی

ناکرده مرا وصل تو خشنود ، برفتی

 

هر روز بیفزود همی لطف تو با من 

چون در دل من عشق بیفزود، برفتی

انتظار

از عشق می گریزم ، دراین چنین زمانی

بروقفه در سکوتـــــــــم دراین دیار فانی

 

امواجی از تمنا در جستجوی ساحل

در یک زمان بی وزن ، ویران آشنایی

 

در طول یک نگاهم گم می کنم خــدا را

از خویش می گریزیم ، پیوسته و نهانی

 

همسایه با خرابی ، بیگانه با جدایی

اینجا دیار من، در لحظه های آنــــی

 

چشم انتظار و آبی ، ساکت نشسته ام من

شاید به هم رساند ، ما را خــــدا زمانـــــی

 

از من دگر نمانده جز ردپایــی بر برگ

چون شبنم خیالم خشکیده با خزانی

 

بس کوس حق شنیدم ،الحق که حق ندیدم

تا دفع روز فتنه ، دِه ای خدا امانی