زندگی زیبا

 زندگی دنیا:

زیبا یی های که در اطراف خود می بینیم در درون خود ما وجود دارند اگر چنین نبود نمودی از آنها نیز وجود نداشت . زمانی که از دیدن منظره های با شکوه یا یک اثر با جلوه هنری لذت می بریم به یاد داشته باشیم که قدرت در ک زیبایی که آنها را تحسین می کند در درون خود ماست . به این ترتیب زیبایی های دنیا در واقع خاطره ی زیبایی های خارق العاده ی زندگی ما هستند. داشتن چنین خاطراتی که درک زیبایی را در ما احیا می کند ارزشمند و قابل تحسین هستند. اصل و جوهره ی زیبایی بسته به موضوعاتی که آنها را می دانیم و می بینیم نیست بلکه در واقع زیبایی ، نهفته در شکوه و عظمت خود زندگی است . قدرت ایجاد شکوه زندگی در اختیار ماست آن را به کار گیریم . زیبایی که در اطراف خود حس می کنیم گوشه ای اززیبایی است که در زندگی ما وجود دارد . درست است که درگیری و مبارزات ، موارد غم انگیز ، درد و غیره وجود دارند اما با وجود همه ی اینها هر لحظه و هر روز از زندگی ما سرشار از شکوه است پس قدرت عظیم آن را دریابیم و با آن زندگی را ادامه دهیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
نادری چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ق.ظ http://raahefalaah.blogfa.com

سلام به حسین عزیز
امیدوارم در این ماه مبارک که هر شب اش هبهتر از هزار شبه وقتی دست دعا بر می دارین ما رو هم فراموش نکنین که یک دعای شما هزار استجابت به دنبال داره !

غریبه پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ق.ظ http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به حسین اقای گرامی

با نوشته شما کاملا موافقم اگه ما از چیزی یا خاطره ای به زیبایی یاد میکنیم حتما اون زیبایی رو درک کردیم و بعد حس کردیم و تونستیم بیانش کنیم و با بیان اون زیبایی حس زیبایی هم به ما دست میده ..بس این حس و در خود داریم و با ما اجینه اما گاهی بسادگی این زیبایی هارو به زشتی تبدیل میکنیم و این حس رو از یاد میبریم ..میتونیم به جای دید زشت با بکار گیری از زیبا بینی و وجود و پذیرش حقیقت اون رو به زیبایی تبدیل کنیم و در زندگی بکار گیریم ..و این خود فن بسیار زیباییست که اگر به ان دست یابیم کمتر رنج خواهیم برد

موفق باشید و سپاسگزارم از حضورتون

منصور پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ق.ظ http://onlyeshgh.blogsky.com

سلام
همه کارایی که تو دنیا انجام می دیم بر میگرده به باورمون.
نوشته جالبی بود. به ما سر بزنین خوشحال می شیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد