نکته هایی درباره چگونه زندگی کردن

با اجازه دوستان می خواهم یک سری مطالب  در مورد چگونه زندگی کردن که چند روز پیش که وسایل قدیمی(مربوط به دوره دبیرستان) خود را بررسی می کردم و از توی آنها پیدا کردم را برای استفاده دوستان بنویسم. امیدوارم مفید فایده قرار بگیرد.

عملی می شود: در هنگامی که روزمان را سپری می کنیم دستاوردهای حاصل از خلاقیت سودمند و مفید بشر را مطالعه کنیم

کامپیوتر های فوق مدرن را که امروزه به راحتی در دسترس دانش آموزان قرار دارد در نظر بگیریم. به تلفن های کوچک جیبی که با آن با هر کجای دنیا می توان ارتباط برقرار کرد توجه کنیم.خلق تمام شاهکارهای ادبی ، تولید ابزار و وسایل و آثار برجسته هنری ، ساختن خانه های امن و آرام و... همواره ادامه خواهد داشت. هر یک از مواردی که اکنون در دسترس ماست نتیجه ی زحمات افرادی است که می دانستند باید خدمتی ارائه دهند همواره عده ای برای تحقق ایده های که به آن اعتقاد داشته اند کوشیده اند و دوشادوش یکدیگر ایده ها را به واقعیت تبدیل کرده اند به هر طرف نگاه کنیم مدرکی عینی دال بر اثبات این حقیقت می یابیم . چنین روندی همیشه امکان استمرار دارد. ما هم ممکن است در صدد تدارک دستاوردهایی باشیم که ممکن است عملی شود دیگران نیز در جریان فراز و نشیب و کشاکش نیل به هدف به نتیجه مطلوب رسیده اند . آنها ایمان داشته اند که کارشان به نتیجه می رسد و آن قدر بر این عقیده پافشاری کرده اند تا به نتیجه رسیده اند

... بله ! ما هم می توانیم کار مورد نظرمان را انجام دهیم و حالا لحظه ای مهم است برای شروع

محاسبه کنیم :

موفقیت ماندنی با جمع زدن و ضرب کردن حاصل می شود نه با تفریق و تقسیم کردن . اگر پیروزی ما به شکست شخص دیگری بستگی دارد آن موفقیت بسیار کوتاه مدت خواهد بود . در مقابل هنگامی که موفقیت ما ارزش نوینی را برای دنیای اطرافمان بوجود می آورد موفقیت می تواند تداوم یابد و باعث ترقی گردد.

محاسبه کنیم زمانی که ما به تفریق و تقسیم ادامه دهیم خیلی زود به محدوده ی صفر واقعی می رسیم اما با ادامه دادن جمع و ضرب هرگز به چنین محدوده ای نخواهیم رسید.

دنیای ما مطمئنا دنیای رقابت است ولی موفق ترین رقابت کنندگان فقط تابع رقابت نیستند و صرفا برای تکه ی کوچکی از موفقیت نمی جنگند بلکه آنها کسانی هستند که می خواهند به تمامی شیرینی موفقیت دست پیدا کنند . موفقیت و ارزش واقعی را هرگز نمی توان به اجبار از دیگران گرفت موفقیت و خرسندی ما تنها به وسیله خود ما باید بوجود آید . تنها بر روی رقابت مثبت تمرکز کنیم که می تواند در مسیر رسیدن به اهداف موانع پیش رویمان را کنار بگذارد . بر روی ارزش نو تمرکز کنیم که ما را با شور و اشتیاق به سوی آینده سوق خواهد داد.

نظرات 4 + ارسال نظر
gomnam شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.maktabeshohada.blogsky.com

با سلام وصلوات بر محمد وآل محمد
جای قلم پر توانای شما در لینک باکس ما خالیه
لطفا یه سری به ما بزنید مطمئن باشید پشیمون نمی شید
واز جوایز ما هم از جمله اینتر نت رایگان بهرهمند شوید
ما منتظر شما هستیم

غریبه یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ب.ظ http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به حسین اقای گرامی

خسته نباشید

با مطلبی که به نگارش در اوردید کاملا موافقم و به نظر این بنده حقیر ما هم میتوانیم به اهدافمان برسیم و خواستن توانستن هست همانگونه که تکنولوژی اینچنین که فرمودید پیشرفت کرده و این حاصل زحمات و خواستن انسانهایی است که هدفی داشتند و خواستند و به نتیجه رساندن


من همیشه به پسرم میگم تو میتونی مگه اونایی که تونستند دو تا مغز دارند ؟..خواستند و بیشتر زحمت کشیدند و به هدفشون رسیدند

ما میتونیم موفق بشیم

از مطلب مفیدتون استفاده کردم مثل همیشه

موفق باشید

نادری( فصل گناه) دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ق.ظ http://raahefalaah.blogfa.com

سلام به حسین عزیز
بنده چند باری مزاحم شما شده ام و از مطالب خوب شما استفاده برده ام به رسم آغاز دوستی بدون اجازه لینکتون کردم
پایدار باشید .

به اتهام غزل دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ http://ghazalvare.blogsky.com/

سلام از همکاری با شما خوشحال خواهم شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد