زیر سایه پدر

میتوان در سایــــه آموختن

گنج عشق جاودان آموختن

 

اول از استــــاد یاد آموختن

پس سویدای سواد‌ آمـوختن

 

ازپدرگر قالب تن یـافتیــــم

از معلم جان روشن یافتیــم

 

ای معلم چون کنم توصـــیف تو

چون خدا مشکل توان تعریف تو

 

ای توکشتی نجــات جان ما

ای به توفان جهالت نوح ما

 

یک پدر بخشنده آب و گــــل است

یک پدر روشنگر جان و دل است

 

لیک اگر پرسی کدامین برترین

آن که دین آموز و عــلم یقیـــن

مرحوم استاد شهریار

نظرات 1 + ارسال نظر
آمنه دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.sehr.blogsky.com

سلام
مرسی که به خونه ی کوچولوی من اومدین
حضور سبزتون به خونه ی من گرمی میده
شعر قشنگ بود اما من زیاد با این شعرا حال نمی کنم!
تا دیدار بعد
بدرود
خدانگهدار
راستی آدرس وبلاگتون کامل ننوشتین تو کامنتی که برام گذاشتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد